Misja i Polityka jakości

Misja Klimawent S.A.

KLIMAWENT S.A. od 30 lat z pasją tworzy i udoskonala urządzenia, które przywracają czystość powietrza w miejscu pracy i przestrzeni publicznej. Nasze urządzenia chronią zdrowie i życie pracowników różnych branż i instytucji. Tworzymy je z myślą o osobach, które wykonują swą pracę w warunkach wyjątkowo szkodliwych dla zdrowia lub wręcz w warunkach zagrażających jego utracie.

Naszą główną specjalnością są urządzenia filtrowentylacyjne (wentylatory, odciągi stanowiskowe, urządzenia filtrowentylacyjne, odsysacze spalin samochodowych, pochłaniacze dymu
tytoniowego). Wieloletni wysiłek zatrudnionych w firmie otwartych umysłów, prawdziwych profesjonalistów, ludzi z odkrywczą odwagą zapewnił nam pozycje lidera w branży. Nasze urządzenia słyną z niezawodności i wyjątkowej skuteczności działania, są dodatkowo ciche w eksploatacji, przyjazne środowisku, efektywne energetycznie, atrakcyjne pod względem plastycznym. I nie ukrywamy – jesteśmy z tego dumni.  KLIMAWENT S.A. to urządzenia, które nie zawodzą, bo są tworzone przez zawodowców.

Polityka jakości

Klimawent S.A chce rozwijać swoją działalność w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2015, którego głównym celem jest stała poprawa jakości poprzez doskonalenie procesów oraz rozwój kluczowych kompetencji firmy i pracowników. Główne kierunki działania systemu zarządzania to:

  • Analizowanie i odpowiadanie na potrzeby odbiorców naszych produktów oraz odkrywanie nowych potrzeb rynku.
  • Usprawnianie procesów produkcji i zarządzania w celu eliminowania marnotrawstwa zasobów, zmniejszania awaryjności i reklamacji oraz optymalizacji kosztów.
  • Rozwój wyrobów poprzez inwestowanie w najnowocześniejsze systemy, badania naukowe, działalność B+R, których efektem są innowacyjne rozwiązania, testowane we własnym
    laboratorium.
  • Rozwój technologiczny parku maszynowego, zwiększający możliwości realizacji potrzeb naszych Klientów i doskonalenia parametrów produkowanych urządzeń.
  • Dbałość o rozwój pracowników w obszarze kompetencji i komunikacji, docenianie doświadczenia, intuicji i pomysłów, nieustanne udoskonalanie rozwiązań komunikacyjnych wewnątrz
    firmy, kładzenie nacisku na kreatywność i zachęcanie do dzielenia się spostrzeżeniami.
  • Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania poprzez wdrożenie mechanizmów kontroli i analizy, takich jak audyty wewnętrzne, działania korygujący, przeglądy zarządzania.

Powyższe działania są dla nas gwarancja, że oferowane produkty i systemy będą coraz skuteczniej chroniły ludzkie zdrowie i życie.

Prezes Zarządu
Joanna Koniarek-Majkowska